Vrei sa-ti imbunatatesti campaniile de promovare in social
media? Daca raspunsul tau este categoric Da! atunci te invitam sa citesti in
continuare.
Call to action!
Clasica, dar uitata replica de la inceputul sau sfarsitul postarilor care
indeamna cititorii sa cumpere sau sa participe activ la actiunea ta. Aceasta
poate fi folosita atat in postarile de pe retele de socializare cat si in
articole, comunicate de presa etc.
Aloca timp suficient
pentru crearea de continut! Nu cred ca este o supriza ca prezenta
continutului de calitate pe blogul companiei si distribuirea acestuia pe social
media atrage mai multe vizite si implicit mai multi clienti. Daca nu esti
increzator in abilitatile tale de a scrie un text interesant poti apela cu
incredere la un copywriter.
Incearca sa ai un site actualizat si sa postezi cat mai des
continut pe blog, nimanui nu-I place sa petreaca timp pe un site-un care nu
aduce nimic nou, de actualitate.
Pagina personalizata pentru compania ta! Daca vrei sa te
remarci in mediul online si sa-ti construiesti un brand trebuie sa tii cont de
detalii si sa te implici activ.
Ai grija de utilizatori! Daca ai facut o postare care a
prins atunci trebuie sa interactionezi cu utilizatorii in el mai scurt timp,
vei crea un atasament fata de brand.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu